Υπάρχουν 90 προϊόντα.

Εμφανίζονται τα στοιχεία 1-24 από σύνολο 90

Ενεργά φίλτρα

Συμπυκνώματα πρωτεϊνών

Τι είναι τα πρωτεϊνικά συμπυκνώματα (πρωτεΐνες)

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος ταχέως απορροφάται και είναι ένα συμπλήρωμα συμπάθειας μεταξύ αθλητών, bodybuilders σε αναψυχής ασκήσεις. Οι σπόροι σόγιας, τα αυγά, η κάνναβη και η καζεΐνη είναι εναλλακτικές σκόνες πρωτεΐνης με ελαφρώς διαφορετικά βάρη αμινοξέων, τα οποία μπορεί να μην είναι τόσο αποτελεσματικά για να βοηθήσουν στην αύξηση της μυϊκής μάζας. Οι σκόνες πρωτεΐνης περιέχουν συνήθως καθαρή πρωτεΐνη, με την πιθανή προσθήκη γλυκαντικών και γευστικών ουσιών. Οι σκόνες πρωτεϊνών έχουν μόνο ίχνη υδατανθράκων και λιπών και συνήθως περιέχουν περίπου 20 έως 30 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα.

Ένα πρωτεϊνικό συμπύκνωμα περιέχει πάνω από 70% πρωτεΐνη από πηγές όπως: ορός γάλακτος, σόγια, καζεΐνη, ασπράδι αυγού, κλπ. ή περιέχει μία μόνο πηγή πρωτεΐνης με συγκέντρωση κάτω από 10%, που έχει μεταξύ 100 και 200 ​​θερμίδες ανά μερίδα ανάλογα με τον κατασκευαστή και τους τύπους πρωτεΐνης που περιέχονται.

Οι σκόνες πρωτεΐνης αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνες που αναμιγνύονται με μερικά γραμμάρια ζάχαρης. Μια μερίδα σκόνης πρωτεΐνης περιέχει συνήθως 20 γραμμάρια πρωτεΐνης και περίπου 100 θερμίδες.

Η διαφορά μεταξύ του Gainers και των πρωτεϊνικών κουνημάτων μειώνεται στη θρεπτική αξία του καθενός. Σε ένα φυσιολογικό κούνημα πρωτεϊνών, μπορείτε συνήθως να αναμείνετε να καταναλώσετε 100-150 θερμίδες και να πάρετε 20-30g πρωτεΐνης.